• يکشنبه ٥ آذر ١٤٠٢-١٠:٥٨
  • دسته بندی : اخبار
  • شماره خبر : ٢٧٩٨٦
مظفر تذکر داد:4-195

وضعیت قرمز دو پروژه بوستان جعفريان و رعيت چی در منطقه ۱۰

رئیس کمیته بودجه شورای شهر تهران در خصوص وضعیت قرمز دو پروژه احداث بوستان جعفريان و احداث بوستان رعيت چی در منطقه ۱۰ تذکر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر تهران، میثم مظفر، در یکصد و نود و پنجمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن تذکر درخصوص وضعیت نامطلوب دو پروژه منطقه 10 گفت: دو مورد از پروژه‌های مهم در بودجه مصوب امسال منطقه ۱۰ شهرداری تهران، پروژه " احداث بوستان جعفريان" با اعتبار مصوب ۱۵ میلیارد تومان در محله بریانک و پروژه " احداث بوستان رعيت چي " با اعتبار مصوب ۹ میلیارد تومان در محله هفت چنار است که به سرانجام نرسیده اند.
وی با اشاره به کمبود جدی ای که در توسعه زیرساخت ها و سرانه های فضای سبز در محلات شهر تهران وجود دارد و تأکید بر لزوم اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران از سوی شهرداری، گفت: متأسفانه با گذشت ۸ ماه از سال پیشرفت فیزیکی این پروژه ها براساس خروجی سامانه کنترل پروژه شهرداری تهران صفر می باشد و به تعبیری دارای وضعیت قرمز است.
رئیس کمیته بودجه ادامه داد: باتوجه به سیر کارشناسی مراحل تعریف یک پروژه توسط شهرداری تهران و تصویب نهایی آن در شورای اسلامی شهر تهران، علت عدم اجرای این پروژه ها چیست؟
مظفر در پایان بر لزوم حل هرچه سریعتر موانع و آغاز عملیات اجرایی این پروژه ها توسط شهرداری منطقه ۱۰ و ارائه نتایج آن به شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد.

 

 

نظرات بینندگان
این خبر فاقد نظر می باشد
نظر شما
نام :
ایمیل : 
*نظرات :
متن تصویر: